Pages

Wednesday 3 April 2013

First Day Kat SMK Sultan Ismail 2013

My lencanaaa :D

HEY :D
Masa 1st day high school memang TAK AWESOME ! But, okaylah for the first day kannn ? Sekarang dah bulan 4 dahh xD Dulu masa fisrt time masuk, cikgu - okay. Senior - okay. Classmate - TERSANGATLAHH OKAYYY. Crush ? Hehhh ._. Baru first day sekolah takkan ada crush en ? Merepek bebenor kay ? So, aku tak masuk asrama dia sebab aku pasti tersangat pasti aku takkan belajar kat sana sebab ? Sebab ada kawan. Haha xp Kat rumah ni pun adalah belajar sikit tau :3 Aku dapat masuk sekolah ni pun dah kira untung gila dah tau ! Bukan senang kot. Budak 5A je boleh masuk *cehhh :p. Tu pun kena interview tau ! Errrr, cerewet -.- Anyway, Thanks a lot la to SMK Sultan Ismail sebab sanggup terima budak macam saya ni . HEH ? Lol. And yeahhh.. I'm happy with that school :) I hope my friends too ! Good luck untuk semua cabaran yang bakal menanti eh ? I'm gonna miss you guys so damn muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :**

No comments:

Post a Comment